Tuesday 27 March 2018

Pakaian Muslimah

Pakaian Muslimah

Pakaian muslimah ni ada macam-macam jenis. Kalau muda remaja, mesti pilihan mereka lebih ceria. Nak pakai warna-warna cerah sambil ‘mematchingkan’ shawl yang sesuai dengan baju dan paras rupa. Lepas tu aksesori. Haaaa baru lah muda! Kemudian bila nak ke pejabat, jubah abaya lah paling mudah. Sarung dah siap. Jubah abaya juga boleh di pakai bila dah hamil. Jimatttt. Trend terkini pakaian muslimah untuk ke pejabat adalah suits Lofa tu. Seluar dan baju sama warna dan material heavy chiffon. Betul tak?
Sebagai wanita muslimah, pakaian tu kena longgar-longgar. Nak ke pejabat atau kelas biar la selesa. Selesa bila nak berjalan, nak duduk lama dan bayangkan 8 jam dengan pakaian yang sama. Elak material cepat berkedut ok. Pilih la yang mencerminkan keperibadian anda. Hehehe. Itu baru cerita bab pakaian harian!


Koleksi Pakaian Muslimah Terkini Di Ruzfai Muslim Wear

Seorang wanita muslimah wajib mencari pakaian yang lengkap menutup aurat. Di Ruzfai Muslim Wear anda boleh cari semua keperluan pakaian muslimah. Umpama gedung online masa kini. Jom kita cari sama-sama.

  1. Stokin Kaki
  2. Sarung Tangan
  3. Anak Tudung / Inner Magic
  4. Shawl
  5. Baju
  6. Seluar / Kain
  7. Pin Tudung
  8. Baju Kurung
  9. Jubah
  10. Blouse

0 comments:

Post a Comment